مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,166
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

693
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

استراتژی های آموزش و یادگیری و نوآوری کارآفرینانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم در شرکت های صنایع غذایی شهرک های صنعتی شهر اهواز

صفحات

 صفحه شروع 221 | صفحه پایان 257

چکیده

 مقاله حاضر با هدف ارایه الگوی استراتژی های آموزش و یادگیری سازمانی و نوآوری کارآفرینانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرک های صنعتی شهر اهواز تدوین شده است. با بهره گیری از روش پژوهش آمیخته این مطالعه اجرا شده است. در بخش کمی با بهره گیری از پرسشنامه استاندارد 43 سوالی استراتژی های آموزش و یادگیری سازمانی واتکینس و همکاران (1996) و پرسشنامه استاندارد 23 سوالی نوآوری کارآفرینانه گوندای و همکاران (2011) و در بخش کیفی با روش داده بنیاد الگوی پارادایمی آموزش و یادگیری در شرکت های غذایی استخراج گردید. مصاحبه در رابطه با مهم ترین عوامل علی و تاثیرگذار, مهمترین شرایط مداخله گر, مهمترین بسترها و زیرساخت های اقتصادی, اجتماعی, فرهنگی و فناوری رویکرد مدیران, راهبردهای بهبودی و پیامدهای راهبردها پرسیده شد. روایی سوالات مصاحبه بر اساس روایی صوری و محتوای و تایید 10 متخصص بخش صنعتی و هچنین اساتید راهنما و مشاور تعیین گردید. و برای اعتبار داده های مصاحبه از روش ملاک ارزیابی یک مطالعه به روش گراندد تیوری, در تحقیق حاضر از روش زاویه بندی (اجماع/ مثلث سازی) یعنی مصاحبه, تحلیل اسناد و مشاهدات محقق و ارزیابی 10 شاخص مقبولیت استفاده شد. نتایج بدست آمده نشان داده که میانگین آموزش و یادگیری سازمانی 82/3 از 5 و نوآوری کارآفرینانه 53/3 از 5 بوده است. همچنین عوامل علی, شرایط زمینه ای, شرایط مداخله گر, راهبردهای آموزش و یادگیری و پیامدهای استراتژی های آموزش و یادگیری سازمانی در صنایع غذایی شناسایی شدند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    هیبت اله پور، زهرا، مهرعلی زاده، یداله، برکت، غلامحسین، و نصیری، ماریا. (1399). استراتژی های آموزش و یادگیری و نوآوری کارآفرینانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم در شرکت های صنایع غذایی شهرک های صنعتی شهر اهواز. مدیریت بر آموزش سازمان ها، 9(1 )، 221-257. SID. https://sid.ir/paper/364456/fa

    Vancouver: کپی

    هیبت اله پور زهرا، مهرعلی زاده یداله، برکت غلامحسین، نصیری ماریا. استراتژی های آموزش و یادگیری و نوآوری کارآفرینانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم در شرکت های صنایع غذایی شهرک های صنعتی شهر اهواز. مدیریت بر آموزش سازمان ها[Internet]. 1399؛9(1 ):221-257. Available from: https://sid.ir/paper/364456/fa

    IEEE: کپی

    زهرا هیبت اله پور، یداله مهرعلی زاده، غلامحسین برکت، و ماریا نصیری، “استراتژی های آموزش و یادگیری و نوآوری کارآفرینانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم در شرکت های صنایع غذایی شهرک های صنعتی شهر اهواز،” مدیریت بر آموزش سازمان ها، vol. 9، no. 1 ، pp. 221–257، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/364456/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button