APA:
کپیمران جوری، مهدی. (1399). شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی در حرفه حسابرسی. بررسیهای حسابداری و حسابرسی، 27(1 )، 114-131. SID. https://sid.ir/paper/364992/fa
Vancouver:
کپیمران جوری مهدی. شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی در حرفه حسابرسی. بررسیهای حسابداری و حسابرسی[Internet]. 1399؛27(1 ):114-131. Available from: https://sid.ir/paper/364992/fa
IEEE:
کپیمهدی مران جوری، “شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی در حرفه حسابرسی،” بررسیهای حسابداری و حسابرسی، vol. 27، no. 1 ، pp. 114–131، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/364992/fa