APA:
کپیسبحانی نژاد، مهدی، نجفی، حسن، احمدآبادی آرانی، نجمه، و عبداله یار، علی. (1398). دلالت های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 16(33 (پیاپی 60) )، 1-19. SID. https://sid.ir/paper/366032/fa
Vancouver:
کپیسبحانی نژاد مهدی، نجفی حسن، احمدآبادی آرانی نجمه، عبداله یار علی. دلالت های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1398؛16(33 (پیاپی 60) ):1-19. Available from: https://sid.ir/paper/366032/fa
IEEE:
کپیمهدی سبحانی نژاد، حسن نجفی، نجمه احمدآبادی آرانی، و علی عبداله یار، “دلالت های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 16، no. 33 (پیاپی 60) ، pp. 1–19، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/366032/fa