مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

411
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

276
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و ارزیابی محصولات با قابلیت برندسازی در مناطق روستایی (مطالعه موردی: منطقه ترکمن صحرای استان گلستان)

صفحات

 صفحه شروع 87 | صفحه پایان 103

کلیدواژه

تکنیک تصمیم گیری چندشاخصه (ARAS)Q1

چکیده

 1. مقدمه: رویکرد برندسازی پایه و اساس یک مدل حمایتی از مشاغل کوچک را تشکیل می دهد که به منظور کاستن از نابرابری های بین شهر و روستا, ایجاد اشتغال, افزایش مشارکت مردمی, افزایش تولید, بهبود کیفیت محصولات و ایجاد ارزش افزوده برای محصولات فراگیر شده است. بر این اساس در چارچوب و نظریه های جدید توسعه ی پایدار جهت رشد, دوام و ماندگاری کسب وکارها در محیط های رقابتی و پیچیده ی امروزی مطرح و از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است که در آن فرآیند طراحی و ایجاد یک کسب وکار حول محور برند و در تعامل مداوم با مشتریان با هدف دستیابی به مزیت های رقابتی انجام می پذیرد. . .

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سادین، حسین، رکن الدین افتخاری، عبدالرضا، و پورطاهری، مهدی. (1399). شناسایی و ارزیابی محصولات با قابلیت برندسازی در مناطق روستایی (مطالعه موردی: منطقه ترکمن صحرای استان گلستان). پژوهش و برنامه ریزی روستایی (JOURNAL OF RESEARCH AND RURAL PLANNING)، 9(3 (پیاپی 30) )، 87-103. SID. https://sid.ir/paper/367141/fa

    Vancouver: کپی

    سادین حسین، رکن الدین افتخاری عبدالرضا، پورطاهری مهدی. شناسایی و ارزیابی محصولات با قابلیت برندسازی در مناطق روستایی (مطالعه موردی: منطقه ترکمن صحرای استان گلستان). پژوهش و برنامه ریزی روستایی (JOURNAL OF RESEARCH AND RURAL PLANNING)[Internet]. 1399؛9(3 (پیاپی 30) ):87-103. Available from: https://sid.ir/paper/367141/fa

    IEEE: کپی

    حسین سادین، عبدالرضا رکن الدین افتخاری، و مهدی پورطاهری، “شناسایی و ارزیابی محصولات با قابلیت برندسازی در مناطق روستایی (مطالعه موردی: منطقه ترکمن صحرای استان گلستان)،” پژوهش و برنامه ریزی روستایی (JOURNAL OF RESEARCH AND RURAL PLANNING)، vol. 9، no. 3 (پیاپی 30) ، pp. 87–103، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/367141/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button