APA:
کپیفلاحی، فرزانه، و سلیمانی، بهزاد. (1398). مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر). مبانی نظری هنرهای تجسمی، -(8 )، 155-165. SID. https://sid.ir/paper/367799/fa
Vancouver:
کپیفلاحی فرزانه، سلیمانی بهزاد. مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر). مبانی نظری هنرهای تجسمی[Internet]. 1398؛-(8 ):155-165. Available from: https://sid.ir/paper/367799/fa
IEEE:
کپیفرزانه فلاحی، و بهزاد سلیمانی، “مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر)،” مبانی نظری هنرهای تجسمی، vol. -، no. 8 ، pp. 155–165، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/367799/fa