APA:
کپیقاسمیان صاحبی، علی، مشبکی، اصغر، و خدادادحسینی، سیدحمید. (1397). بررسی وفاداری به برند, از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام). مدیریت برند، 5(13 )، 13-35. SID. https://sid.ir/paper/368464/fa
Vancouver:
کپیقاسمیان صاحبی علی، مشبکی اصغر، خدادادحسینی سیدحمید. بررسی وفاداری به برند, از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام). مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(13 ):13-35. Available from: https://sid.ir/paper/368464/fa
IEEE:
کپیعلی قاسمیان صاحبی، اصغر مشبکی، و سیدحمید خدادادحسینی، “بررسی وفاداری به برند, از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)،” مدیریت برند، vol. 5، no. 13 ، pp. 13–35، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/368464/fa