APA:
کپیمیلانی، فرزانه، و زنوزی، سیدجعفر. (1398). بررسی تاثیر استفاده از انواع استراتژی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر جلب اعتماد مشتریان. فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، 11(39-40 )، 91-108. SID. https://sid.ir/paper/368967/fa
Vancouver:
کپیمیلانی فرزانه، زنوزی سیدجعفر. بررسی تاثیر استفاده از انواع استراتژی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر جلب اعتماد مشتریان. فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران[Internet]. 1398؛11(39-40 ):91-108. Available from: https://sid.ir/paper/368967/fa
IEEE:
کپیفرزانه میلانی، و سیدجعفر زنوزی، “بررسی تاثیر استفاده از انواع استراتژی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر جلب اعتماد مشتریان،” فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، vol. 11، no. 39-40 ، pp. 91–108، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/368967/fa