مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,149
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,211
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر استفاده از انواع استراتژی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر جلب اعتماد مشتریان

صفحات

 صفحه شروع 91 | صفحه پایان 108

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, بررسی تاثیر استفاده از انواع استراتژی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر جلب اعتماد مشتریان می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی کاربران ایرانی عضو سایت های شبکه های اجتماعی است که تحت تاثیر تبلیغات شرکت ها قرار می گیرند. حجم نمونه آماری نیز با روش نمونه گیری گلوله برفی 446 نفر است. روش پژوهش, توصیفی پیمایشی بوده و ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه می باشد. برای آزمون فرضیه های پژوهش از روش حداقل مربعات جزیی (PLS) و نرم افزار SmartPLS 3 استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان می دهد که هر چهار متغیر, استراتژی های بازاریابی مبادله ای, رابطه ای, پایگاه داده و مبتنی بر دانش در شبکه های اجتماعی تاثیر معنی داری بر جلب اعتماد مشتریان دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میلانی، فرزانه، و زنوزی، سیدجعفر. (1398). بررسی تاثیر استفاده از انواع استراتژی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر جلب اعتماد مشتریان. فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، 11(39-40 )، 91-108. SID. https://sid.ir/paper/368967/fa

    Vancouver: کپی

    میلانی فرزانه، زنوزی سیدجعفر. بررسی تاثیر استفاده از انواع استراتژی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر جلب اعتماد مشتریان. فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران[Internet]. 1398؛11(39-40 ):91-108. Available from: https://sid.ir/paper/368967/fa

    IEEE: کپی

    فرزانه میلانی، و سیدجعفر زنوزی، “بررسی تاثیر استفاده از انواع استراتژی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر جلب اعتماد مشتریان،” فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، vol. 11، no. 39-40 ، pp. 91–108، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/368967/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button