APA:
کپیرحیلی، مهسا، شیرخدایی، میثم، نامدار طجری، سمیه، و فرزان، فرزام. (1399). بازاریابی عصبی: بررسی اثر رنگ بر امواج مغزی در ناحیه فرونتال با تأکید بر نقش جنسیت (مورد مطالعه: بشقاب های میناکاری شده). پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، 10(1 )، 93-112. SID. https://sid.ir/paper/369380/fa
Vancouver:
کپیرحیلی مهسا، شیرخدایی میثم، نامدار طجری سمیه، فرزان فرزام. بازاریابی عصبی: بررسی اثر رنگ بر امواج مغزی در ناحیه فرونتال با تأکید بر نقش جنسیت (مورد مطالعه: بشقاب های میناکاری شده). پژوهش های مدیریت منابع سازمانی[Internet]. 1399؛10(1 ):93-112. Available from: https://sid.ir/paper/369380/fa
IEEE:
کپیمهسا رحیلی، میثم شیرخدایی، سمیه نامدار طجری، و فرزام فرزان، “بازاریابی عصبی: بررسی اثر رنگ بر امواج مغزی در ناحیه فرونتال با تأکید بر نقش جنسیت (مورد مطالعه: بشقاب های میناکاری شده)،” پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، vol. 10، no. 1 ، pp. 93–112، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/369380/fa