مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,036
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

852
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی و تبیین مدل پایداری زنجیره تامین خدمات بانکی (مطالعه موردی بانک ملت)

صفحات

 صفحه شروع 55 | صفحه پایان 74

چکیده

 علارغم اهمیت و تاثیر فراوان بانکها در رشد و توسعه جامعه, تحقیقات مربوط به مبحث پایداری زنجیره تامین خدمات بانکی بسیار کم و محدود می باشد. هدف این تحقیق شناسایی ابعاد و مولفه های اصلی پایداری زنجیره تامین خدمات بانکی و ارایه آن جهت اجرا در سیستم بانکی است. جامعه آماری در این پژوهش در بخش کیفی عبارت است از: اساتید راهنما, خبرگان اصلی(مدیران ارشد بانک), خبرگان دسته دوم (مدیران میانی) ودر بخش کمی شامل خبرگان دسته سوم (کارشناسان زنجیره تامین) می باشد. در ابتدا با استفاده از روش نظریه برخواسته از داده ها و بر اساس داده های اخذ شده در مصاحبه های عمیق, اطلاعات مورد نیاز جمع آوری گردید. پس از آن با انجام فرایند کد گذاری, کدهای نهایی, مفاهیم ومقوله ها استخراج شده ومدل مفهومی تحقیق ارایه گردید. دراین پژوهش دوروش پژوهش کیفی وکمی مورد استفاده قرار گرفت. در روش کیفی از نظریه مبنایی(Grounded theory) استفاده می شود ودر فاز دوم پژوهش (فاز کمی) با استفاده از تکنیک های آماری اعتبار و پایایی مورد بررسی قرار گرفته, در ادامه روابط علی میان شاخص های مدل بررسی می گردد. برای تحلیل داده ها از روش مدلسازی معادلات ساختاری(SEM)درمحیط نرم افزارSMART PLS, تحلیلDEMATEL خاکستری و تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی استفاده شد. با توجه به تجزیه و تحلیل های بدست آمده, پس از تایید خبرگان مدل نهایی که شامل شش بعد اصلی (شرایط علی, مداخله گر, زمینه ای, راهبردها و سیاستگذاری پایداری, فرایندها واقدامات و نتایج و پیامدها) است ارایه گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محقر، علی، و عباسی، حمید. (1398). طراحی و تبیین مدل پایداری زنجیره تامین خدمات بانکی (مطالعه موردی بانک ملت). پژوهش های مدیریت در ایران، 23(3 )، 55-74. SID. https://sid.ir/paper/369843/fa

    Vancouver: کپی

    محقر علی، عباسی حمید. طراحی و تبیین مدل پایداری زنجیره تامین خدمات بانکی (مطالعه موردی بانک ملت). پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1398؛23(3 ):55-74. Available from: https://sid.ir/paper/369843/fa

    IEEE: کپی

    علی محقر، و حمید عباسی، “طراحی و تبیین مدل پایداری زنجیره تامین خدمات بانکی (مطالعه موردی بانک ملت)،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 23، no. 3 ، pp. 55–74، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/369843/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button