APA:
کپیجهاندیده تپراقلو، مینا، زارعی، قاسم، و عسگرنژادنوری، باقر. (1399). تاثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه ای تجربه به یادماندنی گردشگری, شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری. گردشگری شهری، 7(1 )، 129-142. SID. https://sid.ir/paper/370137/fa
Vancouver:
کپیجهاندیده تپراقلو مینا، زارعی قاسم، عسگرنژادنوری باقر. تاثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه ای تجربه به یادماندنی گردشگری, شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری. گردشگری شهری[Internet]. 1399؛7(1 ):129-142. Available from: https://sid.ir/paper/370137/fa
IEEE:
کپیمینا جهاندیده تپراقلو، قاسم زارعی، و باقر عسگرنژادنوری، “تاثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه ای تجربه به یادماندنی گردشگری, شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری،” گردشگری شهری، vol. 7، no. 1 ، pp. 129–142، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/370137/fa