APA:
کپیمعصوم، محمد، و رفتاری، سلمان. (1399). بررسی تاثیر گیمیفیکیشن بر پیامدهای رفتاری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری و عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان آنلاین آژانس های گردشگری). گردشگری و توسعه، 9(3 )، 31-45. SID. https://sid.ir/paper/370138/fa
Vancouver:
کپیمعصوم محمد، رفتاری سلمان. بررسی تاثیر گیمیفیکیشن بر پیامدهای رفتاری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری و عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان آنلاین آژانس های گردشگری). گردشگری و توسعه[Internet]. 1399؛9(3 ):31-45. Available from: https://sid.ir/paper/370138/fa
IEEE:
کپیمحمد معصوم، و سلمان رفتاری، “بررسی تاثیر گیمیفیکیشن بر پیامدهای رفتاری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری و عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان آنلاین آژانس های گردشگری)،” گردشگری و توسعه، vol. 9، no. 3 ، pp. 31–45، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/370138/fa