APA:
کپیبخشی زاده برج، کبری، سلیمان زاده، امید، و جعفری، فاطمه. (1399). تاثیر درگیری ذهنی با برند مقصد و شخصیت برند مقصد بر خودتجانسی گردشگران و تعلق به برند مقصد. گردشگری و توسعه، 9(3 )، 207-218. SID. https://sid.ir/paper/370140/fa
Vancouver:
کپیبخشی زاده برج کبری، سلیمان زاده امید، جعفری فاطمه. تاثیر درگیری ذهنی با برند مقصد و شخصیت برند مقصد بر خودتجانسی گردشگران و تعلق به برند مقصد. گردشگری و توسعه[Internet]. 1399؛9(3 ):207-218. Available from: https://sid.ir/paper/370140/fa
IEEE:
کپیکبری بخشی زاده برج، امید سلیمان زاده، و فاطمه جعفری، “تاثیر درگیری ذهنی با برند مقصد و شخصیت برند مقصد بر خودتجانسی گردشگران و تعلق به برند مقصد،” گردشگری و توسعه، vol. 9، no. 3 ، pp. 207–218، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/370140/fa