APA:
کپیتقی زاده جورشری، محمدرضا، دل افروز، نرگس، شبگومنصف، سیدمحمود، و باقرسلیمی، سعید. (1399). برندسازی مقصد گردشگری با تاکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان. گردشگری و توسعه، 9(3 )، 219-233. SID. https://sid.ir/paper/370141/fa
Vancouver:
کپیتقی زاده جورشری محمدرضا، دل افروز نرگس، شبگومنصف سیدمحمود، باقرسلیمی سعید. برندسازی مقصد گردشگری با تاکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان. گردشگری و توسعه[Internet]. 1399؛9(3 ):219-233. Available from: https://sid.ir/paper/370141/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا تقی زاده جورشری، نرگس دل افروز، سیدمحمود شبگومنصف، و سعید باقرسلیمی، “برندسازی مقصد گردشگری با تاکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان،” گردشگری و توسعه، vol. 9، no. 3 ، pp. 219–233، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/370141/fa