مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

328
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

برنامه ریزی پویای مبتنی بر سیستم پشتیبان تصمیم برای یافتن بازارهای بهینه با استفاده از شبکه های عصبی و قیمت گذاری

صفحات

 صفحه شروع 87 | صفحه پایان 106

چکیده

 یکی از چالش های اساسی در تلاش برای بازاریابی, تعیین بازارهای بهینه به طور خاص در تقسیم بازار است. مشکل در تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی بحث برانگیزتر است. رفتار مصرف کننده تحت تأثیر عوامل مختلفی است و بنابراین در دوره های زمانی مختلف متفاوت است. این تأثیرات پویا منجر به رفتار نامشخص مصرف کنندگان می شود و بنابراین تعیین بازار هدف را سخت تر می کند. تصمیم گیری بلادرنگ یک کار مهم برای به دست آوردن مزیت رقابتی است. سیستم های پشتیبانی تصمیم (DSS) می توانند یک فرایند مناسب برای تصمیم گیری بلادرنگ باشند. DSS ها به عنوان سیستم های محاسباتی مبتنی بر سیستم اطلاعات طبقه بندی می شوند که تصمیم گیری, حمایت ازتصمیم گیری کسب و کار, جمع آوری و پردازش داده ها را در تحلیل بازار تسهیل می کنند. در این مقاله, بازارهای مختلفی وجود دارد که توسط یک تولید کننده تأمین می شود. تولیدکننده باید دریابد که کدام بازار سود بیشتری را برای تمرکز بیشتر بازاریابی فراهم می کند. تمام معاملات مصرف کنندگان به عنوان داده های بدون ساختار در بانکهای اطلاعاتی ثبت می شوند. سپس, شبکه عصبی برای حجم زیادی از پردازش داده ها به کار می رود. خروجی ها به یک مدل ریاضی رفتار اقتصادی تولید کننده وارد می شوند و برای یافتن زنجیره بهینه بازارها با یک برنامه پویای پیشنهادی یکپارچه می شوند. تجزیه و تحلیل حساسیت با استفاده از مفهوم قیمت گذاری انجام می شود. کاربرد مدل در یک مثال عددی نشان داده شده است. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فضل اله تبار، حامد. (1399). برنامه ریزی پویای مبتنی بر سیستم پشتیبان تصمیم برای یافتن بازارهای بهینه با استفاده از شبکه های عصبی و قیمت گذاری. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 14(1 )، 87-106. SID. https://sid.ir/paper/370174/fa

    Vancouver: کپی

    فضل اله تبار حامد. برنامه ریزی پویای مبتنی بر سیستم پشتیبان تصمیم برای یافتن بازارهای بهینه با استفاده از شبکه های عصبی و قیمت گذاری. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1399؛14(1 ):87-106. Available from: https://sid.ir/paper/370174/fa

    IEEE: کپی

    حامد فضل اله تبار، “برنامه ریزی پویای مبتنی بر سیستم پشتیبان تصمیم برای یافتن بازارهای بهینه با استفاده از شبکه های عصبی و قیمت گذاری،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 14، no. 1 ، pp. 87–106، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/370174/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button