APA:
کپیآرین فر، عاطفه، و صیف، محمدحسن. (1399). مدل علی جهت گیری آینده بر یادگیری خودتنظیمی با نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی و ارزش تکلیف در بین دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش پزشکی (مجازی) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی. توسعه آموزش در علوم پزشکی، 13(38 )، 45-54. SID. https://sid.ir/paper/370383/fa
Vancouver:
کپیآرین فر عاطفه، صیف محمدحسن. مدل علی جهت گیری آینده بر یادگیری خودتنظیمی با نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی و ارزش تکلیف در بین دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش پزشکی (مجازی) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی. توسعه آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1399؛13(38 ):45-54. Available from: https://sid.ir/paper/370383/fa
IEEE:
کپیعاطفه آرین فر، و محمدحسن صیف، “مدل علی جهت گیری آینده بر یادگیری خودتنظیمی با نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی و ارزش تکلیف در بین دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش پزشکی (مجازی) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،” توسعه آموزش در علوم پزشکی، vol. 13، no. 38 ، pp. 45–54، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/370383/fa