APA:
کپیاکبری، مرتضی، مهرعلی، مریم، سیدامیری، نادر، دانش، مژگان، و رمضان پور نرگسی، قاسم. (1398). تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتری و جایگاه برند: نقش میانجی ارزش مشتری. گردشگری و توسعه، 8(4 )، 1-22. SID. https://sid.ir/paper/370458/fa
Vancouver:
کپیاکبری مرتضی، مهرعلی مریم، سیدامیری نادر، دانش مژگان، رمضان پور نرگسی قاسم. تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتری و جایگاه برند: نقش میانجی ارزش مشتری. گردشگری و توسعه[Internet]. 1398؛8(4 ):1-22. Available from: https://sid.ir/paper/370458/fa
IEEE:
کپیمرتضی اکبری، مریم مهرعلی، نادر سیدامیری، مژگان دانش، و قاسم رمضان پور نرگسی، “تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتری و جایگاه برند: نقش میانجی ارزش مشتری،” گردشگری و توسعه، vol. 8، no. 4 ، pp. 1–22، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/370458/fa