APA:
کپیمرادی، مرضیه، افروز، غلامعلی، ارجمندنیا، علی اکبر، درتاج، فریبرز، و حکیم زاده، رضوان. (1399). بررسی اثربخشی آموزش متون خواندن کاربردی بر بهبود توانش های خواندن دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون. مجله علوم روانشناختی، 19(96 )، 1581-1591. SID. https://sid.ir/paper/370472/fa
Vancouver:
کپیمرادی مرضیه، افروز غلامعلی، ارجمندنیا علی اکبر، درتاج فریبرز، حکیم زاده رضوان. بررسی اثربخشی آموزش متون خواندن کاربردی بر بهبود توانش های خواندن دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون. مجله علوم روانشناختی[Internet]. 1399؛19(96 ):1581-1591. Available from: https://sid.ir/paper/370472/fa
IEEE:
کپیمرضیه مرادی، غلامعلی افروز، علی اکبر ارجمندنیا، فریبرز درتاج، و رضوان حکیم زاده، “بررسی اثربخشی آموزش متون خواندن کاربردی بر بهبود توانش های خواندن دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون،” مجله علوم روانشناختی، vol. 19، no. 96 ، pp. 1581–1591، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/370472/fa