APA:
کپیجلال زاده، سیدرضا، کاظمی، علی، و انصاری، آذرنوش. (1397). طراحی الگوی عملکرد برند مبتنی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: شعب منتخب بانک های دولتی شهر تهران). پژوهش های مدیریت در ایران، 22(3 )، 105-134. SID. https://sid.ir/paper/371188/fa
Vancouver:
کپیجلال زاده سیدرضا، کاظمی علی، انصاری آذرنوش. طراحی الگوی عملکرد برند مبتنی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: شعب منتخب بانک های دولتی شهر تهران). پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1397؛22(3 ):105-134. Available from: https://sid.ir/paper/371188/fa
IEEE:
کپیسیدرضا جلال زاده، علی کاظمی، و آذرنوش انصاری، “طراحی الگوی عملکرد برند مبتنی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: شعب منتخب بانک های دولتی شهر تهران)،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 22، no. 3 ، pp. 105–134، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/371188/fa