APA:
کپیخلیل نژاد، شهرام، سلیمان زاده، امید، و کراقلی، مرضیه. (1398). تأثیر تجربه برند هتل بر ارزش ادراک شده گردشگران و قوت برند هتل. گردشگری و توسعه، 8(1 )، 102-119. SID. https://sid.ir/paper/371378/fa
Vancouver:
کپیخلیل نژاد شهرام، سلیمان زاده امید، کراقلی مرضیه. تأثیر تجربه برند هتل بر ارزش ادراک شده گردشگران و قوت برند هتل. گردشگری و توسعه[Internet]. 1398؛8(1 ):102-119. Available from: https://sid.ir/paper/371378/fa
IEEE:
کپیشهرام خلیل نژاد، امید سلیمان زاده، و مرضیه کراقلی، “تأثیر تجربه برند هتل بر ارزش ادراک شده گردشگران و قوت برند هتل،” گردشگری و توسعه، vol. 8، no. 1 ، pp. 102–119، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/371378/fa