مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

759
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه یک مدل پویایی سیستم به جهت بررسی زمان، هزینه و رضایتمندی مشتری در کانال های توزیع omni-channel (با مطالعه موردی)

صفحات

 صفحه شروع 291 | صفحه پایان 310

چکیده

 تجربه خرید درکانال های Omni-channel, متاثر از محیط فیزیکی خریدران, زمان تحویل و هزینه های تولید تا توزیع کالا میباشد که در وفاداری و سطح رضایت مشتری تاثیر بسزایی دارند. این مقاله به روش پویایی سیستم, مدلی جهت شناسایی متغیرهای تاثیرگذار بر سه مورد رضایت مشتری, هزینه و زمان تحویل, و روابط بین این متغیرها در کانال های توزیعomni channel ارایه کرده, و با بررسی تحقیقات قبلی و نظرات خبرگان متغیرهای مهم را شناسایی, و سپس در نرم افزار ونسیم با ایجاد سناریو های مختلف, مقادیر بهینه متغیر ها را تخمین می زند. مشاهده میشود با نزدیک شدن مقادیر به سناریوی چهارم, یعنی افزایش در مقدار شاخص های ضریب رقابت بازار, نرخ مراجعه مجدد کاربران, هزینه های بازاریابی, تکنولوژی. . ., و نیز کاهش هزینه نگهداری محصول در مرکز توزیع, میتوان به بهترین استراتژی جهت کسب بالاترین مقدار رضایت مشتری و پایین ترین مقدار هزینه و زمان تحویل کالا, رسید. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسین زاده، احد، اسماعیلی، حمید، و سلطانی، رویا. (1400). ارائه یک مدل پویایی سیستم به جهت بررسی زمان, هزینه و رضایتمندی مشتری در کانال های توزیع omni-channel (با مطالعه موردی). مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 14(2 )، 291-310. SID. https://sid.ir/paper/371404/fa

    Vancouver: کپی

    حسین زاده احد، اسماعیلی حمید، سلطانی رویا. ارائه یک مدل پویایی سیستم به جهت بررسی زمان, هزینه و رضایتمندی مشتری در کانال های توزیع omni-channel (با مطالعه موردی). مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1400؛14(2 ):291-310. Available from: https://sid.ir/paper/371404/fa

    IEEE: کپی

    احد حسین زاده، حمید اسماعیلی، و رویا سلطانی، “ارائه یک مدل پویایی سیستم به جهت بررسی زمان, هزینه و رضایتمندی مشتری در کانال های توزیع omni-channel (با مطالعه موردی)،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 14، no. 2 ، pp. 291–310، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/371404/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button