APA:
کپیحسین زاده، احد، اسماعیلی، حمید، و سلطانی، رویا. (1400). ارائه یک مدل پویایی سیستم به جهت بررسی زمان, هزینه و رضایتمندی مشتری در کانال های توزیع omni-channel (با مطالعه موردی). مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 14(2 )، 291-310. SID. https://sid.ir/paper/371404/fa
Vancouver:
کپیحسین زاده احد، اسماعیلی حمید، سلطانی رویا. ارائه یک مدل پویایی سیستم به جهت بررسی زمان, هزینه و رضایتمندی مشتری در کانال های توزیع omni-channel (با مطالعه موردی). مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1400؛14(2 ):291-310. Available from: https://sid.ir/paper/371404/fa
IEEE:
کپیاحد حسین زاده، حمید اسماعیلی، و رویا سلطانی، “ارائه یک مدل پویایی سیستم به جهت بررسی زمان, هزینه و رضایتمندی مشتری در کانال های توزیع omni-channel (با مطالعه موردی)،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 14، no. 2 ، pp. 291–310، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/371404/fa