مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,014
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

851
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

صفحات

 صفحه شروع 129 | صفحه پایان 141

چکیده

 هدف هدف اصلی این پژوهش, شناسایی عوامل و چالش های بیرونی موثر بر برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران و توسعه "مدل برندینگ باشگاه های فوتبال رسولی (2014)" می باشد. روش شناسی پژوهش حاضر, کیفی از نوع تحقیقات بنیادی می باشد که با استفاده از روش تحقیق کیفی داده بنیان و با ابزار مصاحبه های عمیق با صاحبنظران انجام گرفت. تجزیه و تحلیل داده ها نیز با استفاده از کد گذاری های باز, محوری و انتخابی صورت گرفت. یافته ها یافته ها, بیانگر وجود 60 نشان موثر در برندینگ بیرونی باشگاه های فوتبال است. این نشان ها در 8 مفهوم طبقه بندی شده اند و شامل موارد زیر می باشند: فرهنگی, اقتصادی, بالادستی ها, رسانه, تکنولوژی, تصویر نامطلوب فوتبال کشور که با عنوان "سایرین" نام گذاری گردید, رقبا و بازار مشتری بود. . نتیجه گیری در نهایت, مدل جدید و توسعه یافته برندینگ باشگاه های فوتبال ایران تدوین گردید. با توجه به یافته های پژوهش, راهبردهای اجرایی ارانه گردید که می تواند راه گشای مدیران قوتبال در خصوص توسعه برند باشگاه, سازمان لیگ و در نهایت فوتبال کشور باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رسولی، مهدی، الهی، علیرضا، و اسماعیلی، محسن. (1398). توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. مدیریت و توسعه ورزش، 8(2 (پیاپی18) )، 129-141. SID. https://sid.ir/paper/371969/fa

    Vancouver: کپی

    رسولی مهدی، الهی علیرضا، اسماعیلی محسن. توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1398؛8(2 (پیاپی18) ):129-141. Available from: https://sid.ir/paper/371969/fa

    IEEE: کپی

    مهدی رسولی، علیرضا الهی، و محسن اسماعیلی، “توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 8، no. 2 (پیاپی18) ، pp. 129–141، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/371969/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button