APA:
کپیتباوار، علی اصغر. (1397). تأثیر ابعاد ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر بهبود تجربه مشتریان در صنعت گردشگری ساحلی. پژوهش های مدیریت عمومی، 11(42 )، 83-102. SID. https://sid.ir/paper/371992/fa
Vancouver:
کپیتباوار علی اصغر. تأثیر ابعاد ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر بهبود تجربه مشتریان در صنعت گردشگری ساحلی. پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1397؛11(42 ):83-102. Available from: https://sid.ir/paper/371992/fa
IEEE:
کپیعلی اصغر تباوار، “تأثیر ابعاد ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر بهبود تجربه مشتریان در صنعت گردشگری ساحلی،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 11، no. 42 ، pp. 83–102، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/371992/fa