APA:
کپیغفاری، محمد، کنجکاومنفرد، امیررضا، و عسگرنژادنوری، باقر. (1398). واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر یزد). گردشگری شهری، 6(2 )، 45-59. SID. https://sid.ir/paper/372477/fa
Vancouver:
کپیغفاری محمد، کنجکاومنفرد امیررضا، عسگرنژادنوری باقر. واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر یزد). گردشگری شهری[Internet]. 1398؛6(2 ):45-59. Available from: https://sid.ir/paper/372477/fa
IEEE:
کپیمحمد غفاری، امیررضا کنجکاومنفرد، و باقر عسگرنژادنوری، “واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر یزد)،” گردشگری شهری، vol. 6، no. 2 ، pp. 45–59، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/372477/fa