APA:
کپیامینی، علیرضا، دولتشاه، پیمان، فتاحی، حمیدرضا، و دانش، مژگان. (1398). تحلیل مسیر از نوآوری بازاریابی تا ارزش ویژه برند در صنعت رستوران. گردشگری و توسعه، 8(1 )، 120-139. SID. https://sid.ir/paper/372710/fa
Vancouver:
کپیامینی علیرضا، دولتشاه پیمان، فتاحی حمیدرضا، دانش مژگان. تحلیل مسیر از نوآوری بازاریابی تا ارزش ویژه برند در صنعت رستوران. گردشگری و توسعه[Internet]. 1398؛8(1 ):120-139. Available from: https://sid.ir/paper/372710/fa
IEEE:
کپیعلیرضا امینی، پیمان دولتشاه، حمیدرضا فتاحی، و مژگان دانش، “تحلیل مسیر از نوآوری بازاریابی تا ارزش ویژه برند در صنعت رستوران،” گردشگری و توسعه، vol. 8، no. 1 ، pp. 120–139، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/372710/fa