APA:
کپیصائب نیا، سمیه، و فیضی، محمد. (1397). نقش بازاریابی رابطه مند و ابعاد آن در رفتار مصرف کننده و قدردانی از مشتری در نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا. پژوهش های مدیریت عمومی، 11(41 )، 217-240. SID. https://sid.ir/paper/372793/fa
Vancouver:
کپیصائب نیا سمیه، فیضی محمد. نقش بازاریابی رابطه مند و ابعاد آن در رفتار مصرف کننده و قدردانی از مشتری در نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا. پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1397؛11(41 ):217-240. Available from: https://sid.ir/paper/372793/fa
IEEE:
کپیسمیه صائب نیا، و محمد فیضی، “نقش بازاریابی رابطه مند و ابعاد آن در رفتار مصرف کننده و قدردانی از مشتری در نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 11، no. 41 ، pp. 217–240، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/372793/fa