APA:
کپیعلی آبادی، خدیجه، و عباسی، حامد. (1399). مقایسه تاثیر محتوای الکترونیکی با الگوی چند رسانه ای نئو-نئو و الگوی چند رسانه ای محقق ساخته بر یادگیری دانشجو معلمان در آموزش برد هوشمند. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 15(1 (پیاپی 57) )، 73-82. SID. https://sid.ir/paper/373278/fa
Vancouver:
کپیعلی آبادی خدیجه، عباسی حامد. مقایسه تاثیر محتوای الکترونیکی با الگوی چند رسانه ای نئو-نئو و الگوی چند رسانه ای محقق ساخته بر یادگیری دانشجو معلمان در آموزش برد هوشمند. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1399؛15(1 (پیاپی 57) ):73-82. Available from: https://sid.ir/paper/373278/fa
IEEE:
کپیخدیجه علی آبادی، و حامد عباسی، “مقایسه تاثیر محتوای الکترونیکی با الگوی چند رسانه ای نئو-نئو و الگوی چند رسانه ای محقق ساخته بر یادگیری دانشجو معلمان در آموزش برد هوشمند،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 15، no. 1 (پیاپی 57) ، pp. 73–82، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373278/fa