APA:
کپیزارعی، عظیم، و سیاه سرانی کجوری، محمدعلی. (1397). تجزیه و تحلیل انگیزه های مشارکت در بازاریابی خیرخواهانه با تاکید بر فعالان ورزش زورخانه ای: رویکرد ترکیبی. مدیریت ورزشی (حرکت)، 10(4 )، 721-740. SID. https://sid.ir/paper/373382/fa
Vancouver:
کپیزارعی عظیم، سیاه سرانی کجوری محمدعلی. تجزیه و تحلیل انگیزه های مشارکت در بازاریابی خیرخواهانه با تاکید بر فعالان ورزش زورخانه ای: رویکرد ترکیبی. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1397؛10(4 ):721-740. Available from: https://sid.ir/paper/373382/fa
IEEE:
کپیعظیم زارعی، و محمدعلی سیاه سرانی کجوری، “تجزیه و تحلیل انگیزه های مشارکت در بازاریابی خیرخواهانه با تاکید بر فعالان ورزش زورخانه ای: رویکرد ترکیبی،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 10، no. 4 ، pp. 721–740، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373382/fa