APA:
کپیملتفت، قوام، تقوایی نیا، علی، و ایول، ابوذر. (1398). بررسی رابطه ادراک از کلاس و درگیری تحصیلی به واسطه انگیزش تحصیلی. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، 11(2 (پیاپی 2-77) )، 115-134. SID. https://sid.ir/paper/373437/fa
Vancouver:
کپیملتفت قوام، تقوایی نیا علی، ایول ابوذر. بررسی رابطه ادراک از کلاس و درگیری تحصیلی به واسطه انگیزش تحصیلی. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)[Internet]. 1398؛11(2 (پیاپی 2-77) ):115-134. Available from: https://sid.ir/paper/373437/fa
IEEE:
کپیقوام ملتفت، علی تقوایی نیا، و ابوذر ایول، “بررسی رابطه ادراک از کلاس و درگیری تحصیلی به واسطه انگیزش تحصیلی،” مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، vol. 11، no. 2 (پیاپی 2-77) ، pp. 115–134، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373437/fa