APA:
کپیصادقی بروجردی، سعید، و منصوری، حسین. (1397). تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه های رفتار مصرف کننده پوشاک ورزشی. مدیریت و توسعه ورزش، 7(2 (پیاپی 14) )، 37-51. SID. https://sid.ir/paper/373477/fa
Vancouver:
کپیصادقی بروجردی سعید، منصوری حسین. تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه های رفتار مصرف کننده پوشاک ورزشی. مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1397؛7(2 (پیاپی 14) ):37-51. Available from: https://sid.ir/paper/373477/fa
IEEE:
کپیسعید صادقی بروجردی، و حسین منصوری، “تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه های رفتار مصرف کننده پوشاک ورزشی،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 7، no. 2 (پیاپی 14) ، pp. 37–51، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373477/fa