APA:
کپیدیناروند، علی، و گلزاری، زینب. (1398). تاثیر روش تدریس معکوس بر نگرش حرفه ای و خودکارآمدی معلمان. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 14(1 (پیاپی 53) )، 145-156. SID. https://sid.ir/paper/375018/fa
Vancouver:
کپیدیناروند علی، گلزاری زینب. تاثیر روش تدریس معکوس بر نگرش حرفه ای و خودکارآمدی معلمان. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1398؛14(1 (پیاپی 53) ):145-156. Available from: https://sid.ir/paper/375018/fa
IEEE:
کپیعلی دیناروند، و زینب گلزاری، “تاثیر روش تدریس معکوس بر نگرش حرفه ای و خودکارآمدی معلمان،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 14، no. 1 (پیاپی 53) ، pp. 145–156، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/375018/fa