APA:
کپیبادله، علیرضا، و غلامرضایی، حمیدرضا. (1400). تاثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری-فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 15(3 (پیاپی 59) )، 611-622. SID. https://sid.ir/paper/375522/fa
Vancouver:
کپیبادله علیرضا، غلامرضایی حمیدرضا. تاثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری-فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1400؛15(3 (پیاپی 59) ):611-622. Available from: https://sid.ir/paper/375522/fa
IEEE:
کپیعلیرضا بادله، و حمیدرضا غلامرضایی، “تاثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری-فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 15، no. 3 (پیاپی 59) ، pp. 611–622، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/375522/fa