APA:
کپینیایی، سودابه، ایمان زاده، علی، و واحدی، شهرام. (1400). اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی و عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه پنجم شهرستان مرند. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 15(3 (پیاپی 59) )، 419-428. SID. https://sid.ir/paper/376317/fa
Vancouver:
کپینیایی سودابه، ایمان زاده علی، واحدی شهرام. اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی و عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه پنجم شهرستان مرند. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1400؛15(3 (پیاپی 59) ):419-428. Available from: https://sid.ir/paper/376317/fa
IEEE:
کپیسودابه نیایی، علی ایمان زاده، و شهرام واحدی، “اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی و عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه پنجم شهرستان مرند،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 15، no. 3 (پیاپی 59) ، pp. 419–428، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/376317/fa