APA:
کپیصدرائی، حورا، و سپهریان آذر، فیروزه. (1399). بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ ساو) بر اضطراب امتحان, خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ی چهارم ابتدایی. توسعه حرفه ای معلم، 5(2 (پیاپی 16) )، 85-96. SID. https://sid.ir/paper/376843/fa
Vancouver:
کپیصدرائی حورا، سپهریان آذر فیروزه. بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ ساو) بر اضطراب امتحان, خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ی چهارم ابتدایی. توسعه حرفه ای معلم[Internet]. 1399؛5(2 (پیاپی 16) ):85-96. Available from: https://sid.ir/paper/376843/fa
IEEE:
کپیحورا صدرائی، و فیروزه سپهریان آذر، “بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ ساو) بر اضطراب امتحان, خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ی چهارم ابتدایی،” توسعه حرفه ای معلم، vol. 5، no. 2 (پیاپی 16) ، pp. 85–96، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/376843/fa