APA:
کپیایزدپرست، لیلا، اسماعیلی، محمدرضا، و منوچهری، جاسم. (1398). تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کنندگان کتاب های ورزشی ازطریق روابط عمومی و فروش شخصی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 11(56 )، 63-78. SID. https://sid.ir/paper/377060/fa
Vancouver:
کپیایزدپرست لیلا، اسماعیلی محمدرضا، منوچهری جاسم. تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کنندگان کتاب های ورزشی ازطریق روابط عمومی و فروش شخصی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1398؛11(56 ):63-78. Available from: https://sid.ir/paper/377060/fa
IEEE:
کپیلیلا ایزدپرست، محمدرضا اسماعیلی، و جاسم منوچهری، “تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کنندگان کتاب های ورزشی ازطریق روابط عمومی و فروش شخصی،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 11، no. 56 ، pp. 63–78، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/377060/fa