APA:
کپیمعماری، ژاله، اکبری، اکرم، و اصغری جعفرآبادی، محمد. (1397). تبیین ابعاد و مدلسازی روابط میان عوامل ملموس کیفیت خدمات و نیات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: مشتریان مجموعه های بدنسازی شهرداری تهران. مدیریت ورزشی (حرکت)، 10(2 )، 313-337. SID. https://sid.ir/paper/377213/fa
Vancouver:
کپیمعماری ژاله، اکبری اکرم، اصغری جعفرآبادی محمد. تبیین ابعاد و مدلسازی روابط میان عوامل ملموس کیفیت خدمات و نیات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: مشتریان مجموعه های بدنسازی شهرداری تهران. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1397؛10(2 ):313-337. Available from: https://sid.ir/paper/377213/fa
IEEE:
کپیژاله معماری، اکرم اکبری، و محمد اصغری جعفرآبادی، “تبیین ابعاد و مدلسازی روابط میان عوامل ملموس کیفیت خدمات و نیات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: مشتریان مجموعه های بدنسازی شهرداری تهران،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 10، no. 2 ، pp. 313–337، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/377213/fa