APA:
کپیبخشی زاده برج، کبری، و جوانشیرگیو، نسرین. (1399). نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 15(49 )، 1-32. SID. https://sid.ir/paper/377413/fa
Vancouver:
کپیبخشی زاده برج کبری، جوانشیرگیو نسرین. نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1399؛15(49 ):1-32. Available from: https://sid.ir/paper/377413/fa
IEEE:
کپیکبری بخشی زاده برج، و نسرین جوانشیرگیو، “نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت)،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 15، no. 49 ، pp. 1–32، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/377413/fa