مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

447
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

532
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی شبکه ی مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی

صفحات

 صفحه شروع 197 | صفحه پایان 220

چکیده

 هدف این پژوهش شناسایی ویژگی های ملموس و مزایای منطقی برندِ هتل بیمارستان حلال می باشد. روش پژوهش مبتنی بر مبنای فلسفی تفسیری, جهت گیری بنیادی, رویکرد استقرایی و شیوه انجام آن کیفی می باشد. جامعه آماری در این پژوهش کارمندان و مدیران هتل بیمارستان گاندی و مجتمع هلال ایران می باشد. نمونه گیری از طریق نمونه گیری قضاوتی صورت پذیرفت و برای استخراج ویژگی های ملموس و مزایای منطقی با 15 نفر از کارمندان و مدیران, مصاحبه به عمل آمد. داده های مصاحبه نیز به وسیله تکنیک تحلیل مضمون با استفاده از نرم افزار MAX QDA مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج این پژوهش بر اساس مدل هرم برند شامل 14 ویژگی ملموس (دارایی ها و ارزش های هتل بیمارستان حلال), 67 مزیت منطقی (شواهد و حقایقی که تایید می کند, ویژگی ملموس وجود دارد و گردشگر می تواند از آن منتفع گردد) می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عارفی، امین، فیض، داود، بیشمی، بهار، و زارعی، عظیم. (1399). طراحی شبکه ی مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 15(50 )، 197-220. SID. https://sid.ir/paper/377417/fa

    Vancouver: کپی

    عارفی امین، فیض داود، بیشمی بهار، زارعی عظیم. طراحی شبکه ی مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1399؛15(50 ):197-220. Available from: https://sid.ir/paper/377417/fa

    IEEE: کپی

    امین عارفی، داود فیض، بهار بیشمی، و عظیم زارعی، “طراحی شبکه ی مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 15، no. 50 ، pp. 197–220، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/377417/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا