APA:
کپیفیضی، سلمان، حیدری چیانه، رحیم، و روستایی، شهریور. (1399). بررسی تاثیر برندسازی مقاصد بر توسعه گردشگری شهری (مورد مطالعه کلانشهر تبریز). تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی (علوم جغرافیایی)، 20(59 )، 229-252. SID. https://sid.ir/paper/377641/fa
Vancouver:
کپیفیضی سلمان، حیدری چیانه رحیم، روستایی شهریور. بررسی تاثیر برندسازی مقاصد بر توسعه گردشگری شهری (مورد مطالعه کلانشهر تبریز). تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی (علوم جغرافیایی)[Internet]. 1399؛20(59 ):229-252. Available from: https://sid.ir/paper/377641/fa
IEEE:
کپیسلمان فیضی، رحیم حیدری چیانه، و شهریور روستایی، “بررسی تاثیر برندسازی مقاصد بر توسعه گردشگری شهری (مورد مطالعه کلانشهر تبریز)،” تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی (علوم جغرافیایی)، vol. 20، no. 59 ، pp. 229–252، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/377641/fa