APA:
کپیعلیزاده ثانی، محسن، انوری، فریده، و جمالی، فاطمه. (1398). رفتار مقابله ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 8(31 )، 133-146. SID. https://sid.ir/paper/378340/fa
Vancouver:
کپیعلیزاده ثانی محسن، انوری فریده، جمالی فاطمه. رفتار مقابله ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی. برنامه ریزی و توسعه گردشگری[Internet]. 1398؛8(31 ):133-146. Available from: https://sid.ir/paper/378340/fa
IEEE:
کپیمحسن علیزاده ثانی، فریده انوری، و فاطمه جمالی، “رفتار مقابله ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی،” برنامه ریزی و توسعه گردشگری، vol. 8، no. 31 ، pp. 133–146، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/378340/fa