APA:
کپیقائمی، حمیده، سلیمانی، زهرا، و دادگر، هوشنگ. (1389). بررسی مقایسه ای نقش آگاهی صرفی در سرعت, صحت و درک خواندن کودکان نارساخوان و عادی پایه دوم دبستان. توانبخشی نوین (journal of MODERN REHABILITATION)، 4(3-4)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/378373/fa
Vancouver:
کپیقائمی حمیده، سلیمانی زهرا، دادگر هوشنگ. بررسی مقایسه ای نقش آگاهی صرفی در سرعت, صحت و درک خواندن کودکان نارساخوان و عادی پایه دوم دبستان. توانبخشی نوین (journal of MODERN REHABILITATION)[Internet]. 1389؛4(3-4):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/378373/fa
IEEE:
کپیحمیده قائمی، زهرا سلیمانی، و هوشنگ دادگر، “بررسی مقایسه ای نقش آگاهی صرفی در سرعت, صحت و درک خواندن کودکان نارساخوان و عادی پایه دوم دبستان،” توانبخشی نوین (journal of MODERN REHABILITATION)، vol. 4، no. 3-4، pp. 0–0، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/378373/fa