APA:
کپیصنوبر، ناصر، و خانی، سعیده. (1399). تاثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره ها با نقش میانجی تجربه احساسی. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 15(51 )، 31-56. SID. https://sid.ir/paper/378391/fa
Vancouver:
کپیصنوبر ناصر، خانی سعیده. تاثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره ها با نقش میانجی تجربه احساسی. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1399؛15(51 ):31-56. Available from: https://sid.ir/paper/378391/fa
IEEE:
کپیناصر صنوبر، و سعیده خانی، “تاثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره ها با نقش میانجی تجربه احساسی،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 15، no. 51 ، pp. 31–56، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/378391/fa