مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

715
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

546
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رضایت مندی کارکنان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) از سرویس ایاب و ذهاب

صفحات

 صفحه شروع 95 | صفحه پایان 112

چکیده

 یکی دغدغه های امروز فرماندهان و مدیران ناجا رضایتمندی کارکنان می باشد. سرویس ایاب و ذهاب کارکنان به عنوان یکی از ارکان اصلی امور رفاهی پرسنل محسوب می گردد. این تحقیق, به بررسی رضایت مندی کارکنان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) از سرویس ایاب و ذهاب پرداخته است. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش توصیفی-پیمایشیمقطعی که در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) و در سال 1398 انجام شده است جامعه آماری پژوهش, شامل 70 نفر از کارکنان رسمی بیمارستان است که از سرویس ایاب و ذهاب حومه تهران استفاده می نمایند. روایی پرسشنامه ازطریق مراجعه به نظریات خبرگان و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ احصاء گردیده است. براساس یافته های تحقیق و استفاده از آزمون t تک نمونه ای, آزمون فریدمن و میانگین های بدست آمده که به وسیله نرم افزار spssمورد تجریه و تحلیل قرار گرفته و در هفت فرضیه فرعی (ایمنی سفر-شان و منزلت کارکنان-راحتی سفر-بهداشت-اخلاق حرفه ای-در دسترس بودن سرویس و کیفیت فنی) همگی تایید گردیده اند و این نشانگر رضایت کامل کارکنان بیمارستان از کلیه مولفه و شاخص ها و در نتیجه تایید فرضیه اصلی تحقیق می باشد. ولی با این وجود در برخی از مولفه و شاخص های آنها می بایست توجه بیشتری لحاظ شده و مدیریت ترابری بیمارستان نسبت به آنها حساسیت بیشتری نشان داده و در راستای ارتقاء این شاخص ها گام های مثبتی را برداشته و به روند رو به رشد رضایتمندی کارکنان از سرویس ایاب و ذهاب کمک نمایند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قربانی، هادی، و آقایی، اصغر. (1398). بررسی رضایت مندی کارکنان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) از سرویس ایاب و ذهاب. اندیشه آماد، 18(71 )، 95-112. SID. https://sid.ir/paper/378429/fa

    Vancouver: کپی

    قربانی هادی، آقایی اصغر. بررسی رضایت مندی کارکنان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) از سرویس ایاب و ذهاب. اندیشه آماد[Internet]. 1398؛18(71 ):95-112. Available from: https://sid.ir/paper/378429/fa

    IEEE: کپی

    هادی قربانی، و اصغر آقایی، “بررسی رضایت مندی کارکنان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) از سرویس ایاب و ذهاب،” اندیشه آماد، vol. 18، no. 71 ، pp. 95–112، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/378429/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button