مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

558
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

750
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی بهبود خرید آنلاین با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری

صفحات

 صفحه شروع 33 | صفحه پایان 50

چکیده

 این تحقیق با هدف شناسایی عوامل موثر بر بهبود خرید آنلاین با توجه به فرایند تصمیم گیری مشتری انجام گرفته است. بدین منظور از روش کتابخانه ای و بررسی ادبیات موجود و همچنین تکنیک تحلیل محتوی کیفی برای شناسایی عوامل موثر بر بهبود خرید آنلاین استفاده شده است. در مرحله بعد با استفاده از تکنیک مدل سازی ساختاری تفسیری ISM, روابط بین شاخص های موثر بر بهبود خرید آنلاین تعریف شده است. برای تعریف این روابط, از نظرات 16 نفر خبره در زمینه مدیریت و فناوری اطلاعات کمک گرفته شد. این افراد بر اساس روش نمونه گیری گلوله برفی شناسایی شدند. نتیجه تحقیق نشان داد که مدل بدست آمده شامل 7 متغیر کیفیت کانال, کیفیت وب سایت, ویژگی های محصول, تبلیغات, کیفیت معامله, رضایت مشتریان الکترونیکی و بهبود خرید آنلاین می باشد, که در این میان متغیرهای کیفیت وب سایت, ویژگی های محصول و کیفیت معامله به دلیل توان نفوذ بالا و وابستگی کم در کسب وکار آنلاین نقش بنیادین دارند و بعد از آن, متغیرهای کیفیت کانال, تبلیغات و رضایت مشتریان الکترونیکی در مرکز توجه قرار می گیرند. در نهایت متغیر هدف مطالعه یعنی بهبود خرید آنلاین در سطح سوم با کمترین توان نفوذ و بیشترین وابستگی قرار دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کیارزم، آمنه، فروزنده دهکردی، لطف اله، محمودی میمند، محمد، و حسینی، میرزاحسن. (1399). طراحی الگوی بهبود خرید آنلاین با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری. مدیریت فردا، 19(63 )، 33-50. SID. https://sid.ir/paper/378608/fa

    Vancouver: کپی

    کیارزم آمنه، فروزنده دهکردی لطف اله، محمودی میمند محمد، حسینی میرزاحسن. طراحی الگوی بهبود خرید آنلاین با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری. مدیریت فردا[Internet]. 1399؛19(63 ):33-50. Available from: https://sid.ir/paper/378608/fa

    IEEE: کپی

    آمنه کیارزم، لطف اله فروزنده دهکردی، محمد محمودی میمند، و میرزاحسن حسینی، “طراحی الگوی بهبود خرید آنلاین با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری،” مدیریت فردا، vol. 19، no. 63 ، pp. 33–50، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/378608/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button