APA:
کپیمعروفی، یحیی، و محمدی، محمدحسن. (1398). نقش تعدیل کننده جو یادگیری در تاثیر کیفیت زندگی مدرسه بر خودکارآمدی دانش آموزان. مدیریت مدرسه (Journal of School administration)، 7(4 )، 100-120. SID. https://sid.ir/paper/378814/fa
Vancouver:
کپیمعروفی یحیی، محمدی محمدحسن. نقش تعدیل کننده جو یادگیری در تاثیر کیفیت زندگی مدرسه بر خودکارآمدی دانش آموزان. مدیریت مدرسه (Journal of School administration)[Internet]. 1398؛7(4 ):100-120. Available from: https://sid.ir/paper/378814/fa
IEEE:
کپییحیی معروفی، و محمدحسن محمدی، “نقش تعدیل کننده جو یادگیری در تاثیر کیفیت زندگی مدرسه بر خودکارآمدی دانش آموزان،” مدیریت مدرسه (Journal of School administration)، vol. 7، no. 4 ، pp. 100–120، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/378814/fa