APA:
کپیاوضاعی، نسرین، احمدی، غلامعلی، و عظیم پور، احسان. (1400). تأثیر ادراک از محیط یادگیری و درگیری تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر دوره ی دوم متوسطه: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 22(1 (پیاپی 83) )، 168-181. SID. https://sid.ir/paper/379328/fa
Vancouver:
کپیاوضاعی نسرین، احمدی غلامعلی، عظیم پور احسان. تأثیر ادراک از محیط یادگیری و درگیری تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر دوره ی دوم متوسطه: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1400؛22(1 (پیاپی 83) ):168-181. Available from: https://sid.ir/paper/379328/fa
IEEE:
کپینسرین اوضاعی، غلامعلی احمدی، و احسان عظیم پور، “تأثیر ادراک از محیط یادگیری و درگیری تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر دوره ی دوم متوسطه: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 22، no. 1 (پیاپی 83) ، pp. 168–181، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/379328/fa