APA:
کپیعربشاهی، معصومه، غفوریان شاگردی، امیر، بهبودی، امید، و نایبی، علی. (1398). عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان. مدیریت کسب و کار بین المللی، 2(3 )، 87-107. SID. https://sid.ir/paper/380817/fa
Vancouver:
کپیعربشاهی معصومه، غفوریان شاگردی امیر، بهبودی امید، نایبی علی. عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان. مدیریت کسب و کار بین المللی[Internet]. 1398؛2(3 ):87-107. Available from: https://sid.ir/paper/380817/fa
IEEE:
کپیمعصومه عربشاهی، امیر غفوریان شاگردی، امید بهبودی، و علی نایبی، “عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان،” مدیریت کسب و کار بین المللی، vol. 2، no. 3 ، pp. 87–107، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/380817/fa