APA:
کپیخجسته باقرزاده، حسن. (1398). شناسایی عوامل کلیدی رسانه ای در سیاستگذاری برای رادیو-تلویزیون در ایران. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 26(4 (پیاپی 100) )، 109-137. SID. https://sid.ir/paper/381428/fa
Vancouver:
کپیخجسته باقرزاده حسن. شناسایی عوامل کلیدی رسانه ای در سیاستگذاری برای رادیو-تلویزیون در ایران. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1398؛26(4 (پیاپی 100) ):109-137. Available from: https://sid.ir/paper/381428/fa
IEEE:
کپیحسن خجسته باقرزاده، “شناسایی عوامل کلیدی رسانه ای در سیاستگذاری برای رادیو-تلویزیون در ایران،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 26، no. 4 (پیاپی 100) ، pp. 109–137، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381428/fa