APA:
کپیعظیمی، حسین، و عزیزالهی، اکرم. (1398). تاثیر تجربه مصرف بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده. کاوش های مدیریت بازرگانی، 11(22 )، 149-176. SID. https://sid.ir/paper/381527/fa
Vancouver:
کپیعظیمی حسین، عزیزالهی اکرم. تاثیر تجربه مصرف بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(22 ):149-176. Available from: https://sid.ir/paper/381527/fa
IEEE:
کپیحسین عظیمی، و اکرم عزیزالهی، “تاثیر تجربه مصرف بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 22 ، pp. 149–176، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381527/fa