APA:
کپیجعفری، سیدمحمدباقر، و یعقوبی جهرمی، زینب. (1397). تأثیر به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM) بر عملکرد رابطه با مشتری. کاوش های مدیریت بازرگانی، 10(20 )، 115-134. SID. https://sid.ir/paper/381561/fa
Vancouver:
کپیجعفری سیدمحمدباقر، یعقوبی جهرمی زینب. تأثیر به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM) بر عملکرد رابطه با مشتری. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(20 ):115-134. Available from: https://sid.ir/paper/381561/fa
IEEE:
کپیسیدمحمدباقر جعفری، و زینب یعقوبی جهرمی، “تأثیر به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM) بر عملکرد رابطه با مشتری،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 20 ، pp. 115–134، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381561/fa