Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

539
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

490
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی مولفه های موثر در بهینه سازی سرویس ایاب و ذهاب کارکنان بیمارستان ولیعصر (عج)

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 24

چکیده

 زمینه و هدف: سرویس ایاب و ذهاب به عنوان یکی از ارکان امور رفاهی کارکنان محسوب می گردد. نیاز به شناخت مولفه ها و شاخص های موثر بر سرویس ایاب و ذهاب و وجود مدلی در این زمینه بسیار ضروری می باشد. پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل موثردر بهینه سازی سرویس ایاب و ذهاب کارکنان بیمارستان ولی عصر(عج) ناجا جهت بهره برداری مسیولین برای برنامه ریزی و ارتقاء ارایه خدمت در زمینه سرویس ایاب و ذهاب کارکنان مراکز درمانی ناجا اجرا شده است. روش: پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و به لحاظ روش پیمایشی می باشد. و از نظر نوع مطالعه به صورت آمیخته (کمی و کیفی) می باشد در بخش کیفی ازروش داده بنیاد استفاده و در بخش کمی نیز با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته که روایی محتوایی آن توسط خبرگان تایید و از ضریب الفای کرونباخ برای سنجش پایایی آن استفاده گردید. مشارکت کنندگان روش کمی از مدیران میانی و عالی مراکز درمانی ناجا به تعداد 46 نفر بوده که از روش تمام شمار استفاده گردید. به منظور تحلیل داده ها از معادلات ساختاری استفاده شد. مدل تحقیق بر اساس الگوی پارادایمی استراوس و کوربین طراحی گردید. یافته ها: مولفه های شناسایی شده خودرو, نقشه مسیر حرکت, حمل و نقل سبز, مدت زمان سفر, رضایتمندی, راننده, راهبرد اجرایی, مدیریت ترابری, ملاحظات سازمانی می باشند که با توجه به خروجی تحلیل داده کلیه مولفه ها بر بهینه سازی سرویس ایاب و ذهاب کارکنان مراکز درمانی ناجا تاثیر مطلوبی دارند. نتیجه گیری: با توجه به نتایج مولفه ها با توجه به ضریب تاثیر ارایه شده مولفه رضایتمندی بیشترین تاثیر و مولفه ملاحظات سازمانی, کمترین تاثیر را بر انتخاب سرویس ایاب و ذهاب کارکنان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ناجا را دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آقائی، اصغر، شوقی، محمود، و قربانی، هادی. (1399). بررسی مولفه های موثر در بهینه سازی سرویس ایاب و ذهاب کارکنان بیمارستان ولیعصر (عج). اندیشه آماد، 19(74 )، 1-24. SID. https://sid.ir/paper/381781/fa

    Vancouver: کپی

    آقائی اصغر، شوقی محمود، قربانی هادی. بررسی مولفه های موثر در بهینه سازی سرویس ایاب و ذهاب کارکنان بیمارستان ولیعصر (عج). اندیشه آماد[Internet]. 1399؛19(74 ):1-24. Available from: https://sid.ir/paper/381781/fa

    IEEE: کپی

    اصغر آقائی، محمود شوقی، و هادی قربانی، “بررسی مولفه های موثر در بهینه سازی سرویس ایاب و ذهاب کارکنان بیمارستان ولیعصر (عج)،” اندیشه آماد، vol. 19، no. 74 ، pp. 1–24، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381781/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا